رسانه انقلابی

صدای فضیلت و فطرت

افشای پشت پرده عرفان حلقه در رادیو معارف + چهارشنبه‌ها 16:00

ن. قربانی حق | چهارشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۴۳ ق.ظ | ۳ نظر

در نخستین دوره از سری جدید این برنامه، جوانی که متحمل آسیب‌های فراوانی از گروهک عرفان حلقه شده، میهمان این برنامه است و دلایل جذب خود به سوی این گروه را تشریح کرده و محمد علی طاهری، رئیس این فرقه را به چالش می‌کشد.

این جوان تبریزی که در شرایطی بحرانی به عضویت گروه انحرافی عرفان حلقه درمی‌آید، از آموزش‌های غیر مستقیمی سخن می‌گوید که اصول اولیه اعتقادات اسلامی و انسانی را منکر می‌شود و آموزش‌گیرندگان را به رویارویی با جامعه تشویق می‌کند.


برنامه راه‌ و بیراه، پس از طی مسیری طولانی و پرداختن به مبانی فکری گروه‌های مختلف مدعی معنویت، از افرادی که قصد نقد و یا دفاع از گروه‌های مختلف عرفانی را دارند دعوت کرد که با حضور در این برنامه، سخنان مستند و مستدل خود را مطرح کنند تا شنوندگان در حضور حجت الاسلام مظاهری سیف، کارشناس برنامه، این سخنان را بشنوند و خود در این مورد داوری نمایند. علاقمندان می‌توانند بدین منظور با روابط عمومی رادیو معارف به شماره تلفن‌های 32910551 و 32910552 با پیش شماره 025 و یا از طریق رایانامه radiomaaref@irib.ir تماس حاصل نمایند تا ترتیب حضورشان در برنامه داده شود.


برنامه «راه و بیراه» کاری از گروه معارف و اندیشه به سردبیر تهیه کنندگی مسعود الماسی و اجرای کارشناسی حسن حیدرزاده چهارشنبه هر هفته از ساعت 16:00 تقدیم شنوندگان فرهیخته رادیو معارف می‌شود.


نظرات  (۳)

  • علی اصغر جوشقان نژاد
  • پیشنهاد می کنم برای دریافت برنامه های گذشته راه و بیراه به اینجا مراجعه کنید.
    پاسخ:
    سلام علیکم

    سپاس
    سلام علیکم
    لطف دارید
    این وبلاگ شخصیه و سعی میشه برنامه های شاخص و پرمخاطب رادیو معارف رو معرفی کنه
    حتما
    سپاس
    سلام علیکم
    جای چنین وبلاگی برای رادیو معارف واقعا خالی بود
    فکر می‌کنم در آینده این وبلاگ میتونه در ارتباط با مخاطب موفق‌تر از سایت رادیو معارف عمل کنه
    راستی از تبلیغات در شبکه های اجتماعی غافل نشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">