رسانه انقلابی

صدای فضیلت و فطرت

فرمول باز نشر بهتر letter4u + دانلود

ن. قربانی حق | چهارشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۰۶ ق.ظ | ۶ نظر

چگونگی نشر، بازتاب و تأثیر letter4u در اروپا و آمریکا
و چگونگی نشر، و بهو شمال در برنامه گو 21


دریافت فایل شماره 1
دریافت فایل شماره 2

نظرات  (۶)

با سلام

احسنت به این پشنکار و وب عالی

انشاا... همیشه قلمتون مستدام باشه.

وب من که به وب شما نمیرسه ولی خوشحال میشم به کلبه ام میهمان شوید وتبادل لینک کنیم. موفق باشید .

  • ابوالفضل قادرزاده
  • با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دست اندکاران سایت. لطفا اگه براتون ممکنه سایت مسجد محله ما به آدرس www.masjed-reza.ir و با عنوان مسجدالرضا علیه السلام اردستان را لینک کنید.
  • مدافعان حرم
  • مدافعان حرم http://www.modafeon.blogfa.com
    ما را با درج لینک یا لوگو و یا نشر مطالب در وبگاه خود حمایت نمائید
    یاعلی
  • ... حسینی ...
  • از پاسخ من معلمان آشفتند

    بر دهانشان هر آنچه آمد گفتند

    اما به خدا هنوز من معتقدم

    از جاذبه تو سیب ها می افتند

    یا صاحب الزمان(عج)

     

    پاسخ:
     تشکر
  • زینب . فطرس
  • ممنون از درج چنین فایلی
    بموقع بود و کاربردی
    پاسخ:
    خواهش می کنم
    الحمدلله
    یکیشو گوش کردم عالی بود
    خداقوت
    پاسخ:
    خداروشکر
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">