رسانه انقلابی

صدای فضیلت و فطرت

رئیس مرکز نظارت ارزیابی صداوسیما، «معارف نامه» را حرکتی نوین در ارائه محتوای دینی دانسته و افزود: معارف نامه با ساختار جالب و محتوای مناسب، توانسته است ضمن ارائه اطلاعات مفید و کاربردی، نقش بسزایی در اطلاع رسانی و تبیین مفاهیم دینی و ارزشی داشته باشد.

رادیو سراسری معارف


عبدالکریم خیامی، مدیریت مخاطب را یکی دیگر از مشخصه‌های «معارف نامه» اعلام کرد و افزود: «معارف نامه» در زمینه مدیریت مخاطب با ارائه دسته بندی مناسب، جامع و متنوع توانسته گستره وسیعی از کاربران را به خود جذب نماید.

ایشان، «معارف نامه» را الگویی مناسب برای دیگر سایت‌های شبکه‌های تخصصی صدا و سیما دانسته و شبکه‌های تخصصی صداوسیما را به الگوبرداری از این نمونه توصیه نموده‌اند.

گفتنی است «معارف نامه» اولین نشریه‌ مجازی است که در قالب پادکست بر روی فضای وب ارائه شده است و در زمینه ارائه محتوای صوتی به صورت منسجم در فضای مجازی پیشرو می‌باشد. این نشریه همه ماهه به صورت الکترونیک و بر روی وبگاه رادیو معارف ارائه شده و قابل دسترسی است.

آدرس صفحه نشریه مجازی معارف نامه

نظرات  (۱)

واقعا خداقوت داره کارشون

تبریک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">